Livet ger mej törnen..

Tänkte äta lite vettigt nu och har därför fyllt kylen med sådant som tomater
gurka sallad färsk svamp majs och liknande, men ja än så länge på grund av mitt sinnestillstånd har både kakor och godis slinkigt ner :/ inte så bra känner mej som en balong..
 
har varit lite extra svåra dagar denna helgen för
hur lite jag än vill få upp hoppet för dej så krävs det bara några ord för att jag ska
glömma allt ont du gjort mej.. men sammtidigt blir jag så arg för jag vet hur bra jag e och hur mycket jag gör för dej och att jag förtjänar så mycket bättre än detta..
 
 
-*- Hmm  -*-
 
Du är mitt allt,
min luft, mitt bröd och mitt vatten.
mitt hjärta mina lungor min vilja,
min glädje och min sorg
Mitt Liv
men för dej e jag ingenting..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyes Beauty

En spegel av mitt liv...

RSS 2.0