Solen skiner igen..

Hejsan, det va ju ett tag sedan som jag nådde botten.. men nu är jag på toppen igen :)
Fick för några veckor sedan ett mejl från Abk som har and om en stor del hyreslägenheter här i kristianstad att jag va på första plats till en lägenhet vid centrum :D fatta att jag blev glad det va precis vad jag behövde för att få upp humöret och ha något annat att tänka på :)
mycket har hänt sedan dess och i onsdags skrev jag kontrakt på nya lägenhetn och fick även veta att han som ville ha min gammla också ville flytta in samma datum som jag flyttar ut,
vilket innebär att jag slipper dubbelhyror :D
yeaaa
har även haft hela denna veckan ledigt från jobbet och precis som om inte det va bra nog så blev det super bra väder med :D så har grillat solat och badat varje dag.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyes Beauty

En spegel av mitt liv...

RSS 2.0