Mors dag :)

Hej hej idag är det mors dag som vi alla vet, vaknade ovanligt utvilad trotts
 att jag va ute sent och festade gärnet igår och min vovve hade ochså sovit igenom hela natten fasten hon hade tratt och allt :)

Dagen börjar då att jag skriver detta inlägg sedan bär det av till staden
med hund och mors.dags pressent,
det lär sääkert bli en glass i väntan på bussen hem till min familj.

Sen blir det att umgås och sola i trädgården till runt fyra då det bär av till min lilla mormor ;P
där det förhoppningsvis bjuds på smörgåstårta<3 <3 <3

Ikväll blir det sedan bio, vet inte vilken film än (det e inte jag som väljer denna gången)
men åter kommer om film och ressention senare eller imorgon :)

Ha en jätte fin mors dag alla :)




Tjuv titt på pressenten
Mamma kommer helt klart bli glad <3






Kommentarer
Din Mamma!!

Naaaaaaaaaawwww <3<3<3 Du skulle ju inte kööööööpa något gumman<3<3<3

2012-05-27 @ 11:37:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyes Beauty

En spegel av mitt liv...

RSS 2.0