Vikt å sånt

Ja jag vet att det va ett tag sedan jag pratade om min vikt och ifall jag nådde mitt mål när jag hoppades och tystnaden är för att jag inte nådde målet :P hhh ja jag fastnade på 68.5
och har stått stilla där sedan sist jag nämde min vikt..
Men nu äntligen börjar det lossna :D
Vägde mej idag och vågen visar 67.0 yeaa alltid nått
Det är nämligen så att min stora syster fyller år den nionde  alltså om en vecka och då ska hela familjen ner till Malmö där hon nu bor och fira henne, 
och jag hoppas på att våga ha en klänning utan thigts eller liknande under.
Det kommer bli första gången på 8 år i så fall :P
vi får se om jag klarar det..




Kommentarer
Bea

Som jag har sagt så många gånger innan , jag är sjukt imponerad över ditt resultat och din styrka att klara av det !

2012-06-05 @ 11:42:14
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyes Beauty

En spegel av mitt liv...

RSS 2.0