Fredag <3

Shiet vad jag blev rädd imorse såg att min lilla hund blödde men innan jag såg var och varför hade jag ju hjärtat i halsgropen för det va ju inte länge sen min familjs hund
fick åka till sjukhuset för hon kräkte och bajsade blod..
men när jag sansat mej så såg jag att det bara va ett litet sår vid sidan av rumpan som blödde :P
så då va det bara att åka in te stan och köpa en tratt..
väl inne i stan blev det lite solande och en glass med så klart :)
Väl hemma blev min lilla vove mindre glad över mitt tratt-köp.. hehe hon verkar tro att hon inte kan gå ett steg så länge hon har den på sej, tycker lite synd om henne faktiskt




Denna goda glassen blev det, helt klart en 10a :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyes Beauty

En spegel av mitt liv...

RSS 2.0