Smily

Vilken trist dag med regn och grå himmel..
men ändå känns denna dagen inte särskillt grå tvärtom jag känner mej lugn och trygg och det gör mej glad 
Idag är en slapp dag hhhhh jag vaknade klockan två på eftermidagen men ja inte mer än förväntat när man sover 06.00 på morgonen :P
 har börjat sorter kläder i garderoberna inför flytten och nu är det igentligen inte mycket kvar för dett mesta e packat det e princip bara lite i köket och badrumet som ska fixas innan flytten :)
Full av förväntan  åhh det ska bli så kul att flytta hade velat spola fram tiden tills några dagar innan jag får nycklarna men samtidigt missar jag mycket fint som händer på vägen då <3
 
You are wonderful<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyes Beauty

En spegel av mitt liv...

RSS 2.0