Semester...

Hejsan detta e främst till alla er som känner mej och tänker men vadå blogginlägg är inte hon på Malta och solar
Men nej tyvär är det inte så och i och med att jag inte orkar dra storryn till alla som kommer undra för att jag själv är så besviken över detta.. skriver jag nu ett blogginlägg om det..
 
Ja jag tänkte först skydda personen i fråga som skulle bjuda mej på denna resan och säga att han blev sjuk eller något liknande, men jag är sååå trött på att göra bortförklaringar för folk som inte förtjänar det..
Sanningen är det att min så att kallade kompis är en idiot som inte håller vad han lovar och det e sista gången jag litar på han på grund av detta..
Tack Salem för den fina semestern jag fick.. TönT
 
 
Så nu sitter jag här i min helt nya lägenhet som jag flyttade in i för typ 10dagar sedan :)
så det possitiva e ju att jag slipper lämna min helt perfekta lägenhet som jag helt perfekt har möblerat och ställt iordning + en massa extra pengar på kontot på grund av utebliven resa :)
så får väll helt enkelt hitta på en massa roligt de här sista 10dagarna på min "semester"
 
 
=)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyes Beauty

En spegel av mitt liv...

RSS 2.0