Vilken vecka det varit :)

Igår va underbart precis som de andra dagarna denna veckan där dagen började med sol och bad för att sedan bli festande på kvällen och avslutas med mys :) alldeles perfekt  
Idag blev det att ta bussen med hund och bikini hem till familjen för en trevlig dag i trädgården och grillning blev det med<3
Och nu är klocan nio och trots att jag e trött på grund av för lite sömn och mycket utomhusvistelse så e jag redo för vad denna lördagskvällen kommer att erbjuda
ha det gött alla :)
 
 
Just nu känns allt så vädigt underligt underbart :) 
livet känns lätt att leva och jag ser allt i helt nya färger..
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyes Beauty

En spegel av mitt liv...

RSS 2.0